יום רביעי, 9 במאי 2007

אינטרנט סלולרי

מה אני יכול היום לעשות עם הסלולרי שלי:
- לבדוק אימייל בחשבון הג'ימייל שלי. יש להם אינטרפייס נורא נח, ואם יש לכם סמארט פון שמריץ ווינדוס מובייל 2005, אתם יכולים גם להוריד אפליקציה קטנה שעושה את כל זה להרבה יותר מהיר ונח.

- לגלוש באתרים רגילים.
נכון, זה בלאגן. במקרה שלי אני עושה את זה עם אקספלורר, הגרסא שיש על ווינדוס מובייל 2003. זה לא משולם. האמת שזה די גרוע. זה נטען לאט ועולה המון. אבל זה אפשרי, ומעביר לי מידי פעם כמה דקות מתות כשאני מתעדכן בבלוגים החביבים עליי, אלה מהם שבנויים בצורה נורמלית ותומוכת סטנדרטים.
אבל עוד על זה בחצי השני של הפוסט.

- להוריד רינגטונים וטרוטונים. אבל בשביל זה צריך אתר של ספקית תוכן או או של סלקום (או אורנג'), וזה גם לא לגמרי ברור, ושקה למצוא משהו טוב, שהוא לא טרוטון של עשר שניות של גרסאת סיכוי או רינגטוןם שעשוי בצורה ממש גרועה ולא נאמנה למקור, עם ערכת הצלילים הגרועה של המכשיר שלי.

- לדבר במסרים מידיים ולהתקין סקייפ. אבל זה עדיין מוגבל

מה הייתי רוצה להיות מסוגל בשנתיים-שלוש הקרובות:

- להוריד קבצים. כן, גם סרטים אני רוצה להוריד
בהתאם, אני רוצה להוריד גם שירים, לערוך אותם, ושיוכלו לתפקד כצלצול, במקום כל הרינגטונים שתאם מוכרים לי ממאגר גדול אך מאוד מאוד מוגבל של שירים ולהיטים חדשים.

- לגלוש כמו שצריך - כלומר, עם אג'אקס וג'אווה, וקוקיז, והכל.
אני רוצה להיות מסוגל לרשום דומיין, או להזמין אוכל תאילנדי, או לקנות ספר באמאזון, כמו שאני יכול מכל מחשב. למה אי אפשר לעשו תאת זה בפלאפון?

- לשלוח קבצים. כן, אני רוצה שהססמאות יהפכו למציאות, אני רוצה את כל המשרד בכף היד שלי. לא רוצה להפסיק לדבר במסנג'ר או באייסיקיו כשאני יוצא, ולא רוצה להפסיק את שליחת הקובץ, או לחכות להגיע למשרד כדי להוריד את הפי-די-אף מהאתר של מס הכנסה ולשלוח אותו במייל לרואה החשבון. רוצה לעשות את זה בדרך, באוטובס (אני גר בת"א, לא צריך אוטו, כלי הרכב שבאמת חסר לי הוא מטוס, אבל אני עוד לא שם).

אין תגובות: