יום רביעי, 9 במאי 2007



זה ה-יו.אמ.פי.סי, כלומר אולטה-מובייל פי סי, מחשב אולטרה-נייד. אותו ראיתי ואיתו התעסקתי בתערוכת CEBIT האחרונה ב.
חבל שהיו רק עשרה כאלה, כך שהייתי צריך להמתין די הרבה זמן בשביל ממש לגעת במכשיר, אבל זה היה שווה את ההמתנה. הדבר הכי מגניב במכשיר הזה הוא קודם כל המסך - רזולוציה של 1024, כמו מחשב נורמלי, אבל בגודל 7 אינצ'. חזק מאוד.

מעבר לזה, מקלדת קוורטי נוחה למדיי, ומצלמה של 1.3 מגהפיקסל, דומה למכשיר הסלולרי
K-jam
של HTC, שממנו אני מאוד מרוצה יחסית.

חוצמזה גם אינטרנט, יציאת סאונד סראונד, מערכת הפעלה ויסטה (רע מאוד, אבל מרשים למכשיר כזה) 60 ג'יגה הארדיסק ושלוש שעות סוללה.
לא רע

גם הדוכן של בלאקברי היה די מעניין, אבל אני לא התלהבתי מעולם מהמכשיר הזה במיוחד, אני לא מבין מה כל כך מהפכני בזה. אני מקבל ג'ימייל לטלפון הסלולרי הרגיל שלי ואני לא צריך את כל האפשרויות דחיפה ופופ3 בשביל השיט הזה.

מדהים אבל מה שאפשר לעשות היום עם בלו-טות', כמה חתיכות פלאסטיק, אינטרנט אלחוטי בבתי קפה... מעבדים בגודל גפרור ומהירות האור... הטלפונים של היום מתקרבים יותר ויותר למחשבים וכבר מסוגלים לעשות יותר ממהש שהמחשב הראשון שהיה לי לפי 15 שנה היה מסוגל לעשות.

המשחקים על הסלולרי שלי כבר יותר מרשימים מהמשחקים שהיו אז על מסך ירוק-שחור, ואפילו בכל החמש שנים שאחרי כן.
שמעתי שיש סלולריים שיכולים להריץ גרסאות מלאות של DOOM. פשוט מטורף. לא יאומן.

התערוכות הסלולריות האלה עם כל הגאדג'טים פשוט מעיפות לי את המח כל פעם מחדש. אפילו אלה שנחשבות משעממות ואלה שהמבקרים לא מתלהבים מהן, - תמיד ז נותן הרגשה עתידנית כזאת, כאילו כל העולם בקצה האצבעות שלך. האינטרנט האלחוטי בכל מקום, קצבי ההורדה המרשימים, הכמות האינספוית של תכנים - טרוטונים, רגשונים, וידאו, אנימציות, משחקים.. לא יאומן פשוט.
אני משתגע מהמחשבה שהילדים שלע גודלים בעידן שאנחנו ראינו רק בסדרות המדע המשעממות שהחנונים אהבו. רק שבעולם האמיתי הכל כל כך קול - חדש, רענן, פשוט מקסים.

שמעת שיר? הקלדת מילה וחצי ממנו בגוגל? מצאת אותו תוך שנייה, ולפניך פרושים המילים שלו, כולל תיקונים של אלפי מאזינים מכל העולם, שלא לדבר על הביוגרפיה של האמן וכל שאר הרפרטואר שלו, ושלא לדבר על כל האופציות... ללכת לחנות? מי שמע על דבר כזה. בחר האם אתה רוצה להוריד אותו באמץפישלוש, ברינגטון באיזו פוליפוניה? אתה רוצה את הקלטה מהקורית? להפוך לרקע של הפלאפון? להוריד כ"המתנה נעימה" לשלוח לחבר במתנה?

נכון התאגידים עושים עלינו בוחטות, אבל כל האופציות האלה בקצה האצבעות שלי, בלחיצת כפתור, זה מלהיב ומרגש. בהחלט.

אין תגובות: