יום רביעי, 9 במאי 2007

על טרוטונים וקרוטונים

ברוכים הבאים לבלוג שלי, שיעסוק באופן טבעי בכל הנושא של סלולרי, רינגטונים, תרבות הטרוטון וכל היוצא בזה. שמי ירון, אני מומחה למערכות ניטור סלולרי ומתעסק הרבה גם בענייני תוכן וכדומה, מתוקף היותי ממלא מקום במשרת ניהול בכירה בחברת תוכן סלולרי ישראלית קטנה שפועלת בעיקר בשוודיה.
אני חי על קו תל-אביב - שטוקהולם, ומעביר את מרבית הזמן שלי בדאגות שנופלות על מהמשרה הכפולה שלי, לדאוג שהכל מתנהל כשורה, ובהתעדכנות שוטפת בנוגע לכל תחומי העיסוק הקשורים: גאדג'טים, אודיו סלולרי, מכשירים חדשים שיצאו לשוק, תערוכות מתחום הסלולר והתוכן וכדומה.

בבלוג הזה אני אספר על החוויות וההרפתקאות של איש אנלוגי בעולם סלולרי. זה משעשע, למעשה. מבחינת החברים והמשפחה אני איש העולם הגדול, שעובד בהייטק ונמצא בחזית הטכנולוגיה, אבל בפועל אני לא יודע איך מתקינים טרוטון חדש בפלאפון של הבת שלי:) אפילו להתעסק בוורד ואופיס אני לא מי יודע מה מוצא את הרגליים והידיים.
והנה אני מסתובב ברחבי העולם בתערוכות, נפגש עם אנשים חשובים, טכנאים וממציאים, בזמן שילדים בני 15 מתעדכנים דרך מסך המחשב הרבה יותר מהר ממני, ומסתגלים הרבה יותר טוב ממני.

גורם לי לחשוב כמה זמן עוד נשאר לי בתחןם המרתק הזה? האם גם תאריך התפוגה של אנשים במקצוע שלי עומד לפוג מהר יותר ויותר כמו תאריך התפוגה של הלהיט התורן שהוריד הבן שלי הבוקר, שיוחלף עוד לפני הצהריים כבר ברינגטון חדש?

אבל אלה באמת נושאים שאפשר להרחיב עליהם בלי סוף, אז בואו נשאיר את זה לבלוג עצמו.
מעבר לנושאים הרי גורל כמו אלה, אני אשתדל לפרסם אפילו קצת דברים כמו טרוטונים בחינם וכדומה. בלי נדר אבל.

יאללה, העברתי 20 דקות בנמל התעופה עם הפוסט הזה, נתראה בצלצול הבא:)

אין תגובות: