יום שני, 14 במאי 2007

טלפתיה סלולרית

יש סברה, יכול להיות שמקורה באיזה סדרת טלוויזיה או באיזה אמריקאי מופרע שטוען כי 'נחטף' או חווה מפגש מהסוג השלישי, אבל בכל מקרה יש סברה, שהחייזרים שאנו כביכול מכירים מאותם מפגשי דור שלישי מפוקפקים, הם בעצם בני אדם שהגיעו ממימד אחר, שהוא למעשה מקביל למימד שבו אנו חיים, רק כמה אלפי שנים קדימה.
בקיצור - העתיד שלנו.

עוד עדויות (הזויות או לא, אמיתיות או לא) מעידות על יכולות טלפתיות וטכנולוגיה 'מאגית' שבהם עושי םהחייזרים הנ"ל שימוש.
כמובן שהכל נשמע מאוד הזוי ולא הגיוני, אבל כשחושבים על זה, אפשרלראות נקודות שהופכות את כל הסיפור לסוג של 'יכול להיות', אולי.

העולם הסלולרי כמובן צפוי להתפתח עם הטכנולוגיה ולהפוך לזעיר מאוד, ברמה כזאת שבעתיד אולי נשקול להשתיל את הטכנולוגיה הזאת בתוך הגוף שלנו, במקום להשתמש בה ע"י מכשירים חיצוניים מגושמים.

התפתחות מעניינת אחרת היא מה שקוראים "ווב3.0" - הרשת הסמנטית. בעזרת שפת.
XML
השאיפה של הווב הסמנטי היא ליצור מעין ממשק בין בני אדם ומכונות שמובן לשני הצדדים.
כלומר, שמכונה (או לצורך העניין רובוט, או סקריפט) יוכלו לפענח ולהבין דפי אינטרנט ויישמוי אינטרנט.
אפשר לומר שמתפתחת פה איזו בינה מלאכותית.

האלמנט השלישי שמשתלב פה הוא טכנולגית
rfid
שתשתלב בחיינו בקרוב כנראה כמין תגית זיהוי דיגיטלית לכל מיני מוצרים, ואולי בעתיד כמעין שבב תת-עורי שיוכל להכיל את כל המידע שאנו נושאים איתנו, כמו מספר ת.ז., מס' כרטיס אשראי, התיק הרפואי המלא שלנו וכו'.


נראה כאילו שילוב של שלושת האלמנטים הנ"ל בהחלט יכולים ליצור מצב שבו אנחנו מתקשרים עם פרטים אחרים , כמו גם עם מכשירים בצורה שהיום נראית לנו מאגית או טלפתית.

בנוסף, מדענים מעריכים שהגוף שלנו ישתנה בהתאם לשינויים בתרבות שלנו - פחות ספורט (או תנועה פיזית באופן כללי), והרבה יותר שימוש בידיים ובשכל). ככה שתיאורטית אנחנו עלולים גם להראות כמו החייזרים שאתם מכירים מהסרטים... זה נשמע די מבאס למען האמת.

בכל מקרה, סתם מחשבות שעלו לי אחרי צפייה חוזרת ב'הפלישה ממאדים'. סרט גדול, מומלץ מאוד לראות:)

אין תגובות: